Gwarancja

Dbamy o to, aby nasze produkty były coraz bardziej funkcjonalne i coraz lepiej spełniały wymagania Rodziców i potrzeby Dzieci. Nieustannie je ulepszamy, korzystając z opinii i wskazówek Użytkowników.

W naszym sklepie babydesigngroup.pl wszystkie produkty objęte są 24- miesięczną gwarancją. Wraz z wygodnym systemem reklamacji i serwisu „door- to- door”, dajemy Rodzicom poczucie bezpieczeństwa nawet w sytuacji powstania usterki.

WARUNKI GWARANCJI

  1. Niniejsze warunki dotyczą świadczenia usług gwarancyjnych przez Gwaranta – BABY DESIGN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Poczesnej (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Warszawska 8, 42-262 Poczesna); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000373700; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 9492019440, REGON 240535554 (zwanego dalej BABY DESIGN GROUP).

  2. BABY DESIGN GROUP gwarantuje, że Produkt wolny jest od wad uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie z Produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.

  3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu Produktu i trwa 24 miesiące.

  4. Gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie na terytorium Polski oraz dotyczy tylko i wyłącznie produktów marek BABY DESIGN I ESPIRO („Produkty”).

  5. Na podstawie niniejszej gwarancji BABY DESIGN GROUP bezpłatnie usunie stwierdzoną wadę Produktu poprzez naprawę albo wymianę uszkodzonej części (wedle możliwości technicznych), zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji.

  6. Klient zobowiązany jest zgłosić usterkę w sposób opisany w sekcji: „Serwis door- to- door”.

  7. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni od przyjęcia produktu do serwisu.

  8. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.

  9. Termin usunięcia usterki (omówiony w pkt 7.) może zostać wydłużony o czas niezbędny do importu koniecznych części zamiennych, w każdym razie nie dłuższy niż 30 dni roboczych. W przypadku ewentualnego wydłużenia realizacji zlecenia reklamacyjnego, BABY DESUGN GROUP każdorazowo powiadamia Klienta o tym fakcie, podając nowy termin usunięcia usterki.

  10. BABY DESIGN GROUP może wstrzymać się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.

  11. W przypadku wystąpienia wad Klient zobowiązany jest dostarczyć Produkt w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, jeśli zachodzi taka konieczność. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające z użycia opakowania zastępczego lub braku odpowiedniego zabezpieczenia Produktu ponosi Klient.

  12. Klient zobowiązany jest przesłać Produkt wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku jego posiadania – paragonem fiskalnym.

  13. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

  14. W przypadku zgłoszenia usterki nieobjętej gwarancją, BABY DESIGN GROUP obciąża Klienta kosztami naprawy reklamowanego Produktu. W takim przypadku, przed rozpoczęciem naprawy, BABY DESIGN GROUP powiadamia Klienta o wysokości kosztów naprawy sprzętu i podejmie się naprawy po uprzednim uzyskaniu zgody Klienta.

  15. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji- BABY DESIGN GROUP.

  16. Gwarancja nie obejmuje:

- uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi,

- niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,

- samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione

- uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka)

- zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni słonecznych (płowienie),

-  obniżenia jakości produktu spowodowanego normalnym procesem zużycia oraz naturalnego zużycia materiałów eksploatacyjnych.

  1. W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością BABY DESIGN GROUP. 

  2. Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach .

  3. Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

  4. Reklamowanych produktów nie należy wysyłać samodzielnie na koszt BABY DESIGN GROUP bez wcześniejszego uzgodnienia. Należy postępować zgodnie z procesem opisanym w sekcji „door- to- door”.

  5. Ze względów bezpieczeństwa wszystkie reklamowane Produkty przed wysyłką do BABY DESIGN GROUP powinny być czyste (koła wózków umyte pod bieżącą wodą- najlepiej zdezynfekowane, tapicerka wyczyszczona łagodnym detergentem zgodnie z wszywką pielęgnacyjną na produkcie – produkt nie może mieć widocznych plam i zabrudzeń, oraz pozostałości jedzenia, czy błota). Produkt powinien być starannie spakowany w kartonowe opakowanie (oryginalne lub zastępcze).

  6. Przed każdym użyciem Produktu należy sprawdzić, czy jest on w pełni sprawny i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek nie należy używać Produktu oraz należy skontaktować się z serwisem BABY DESIGN GROUP.

  7. DOTYCZY FOTELIKA SAMOCHODOWEGO: Jeżeli fotelik brał udział w wypadku, skontaktuj się z BABY DESIGN GROUP. W tego typu przypadkach rozpatrywana jest wymiana fotelika na nowy.

SERWIS DOOR- TO- DOOR

  1. W ramach gwarancji, o której mowa w sekcji „Gwarancja”, Klient może skorzystać z usługi: SERWIS DOOR- TO- DOOR na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Usługa:  SERWIS DOOR- TO- DOOR oznacza usługę serwisową polegającą na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego Produktu zgłoszonego w ramach gwarancji od Klienta do serwisu BABY DESIGN GROUP i z powrotem (na koszt BABY DESIGN GROUP).

  3. Kurier dokonuje odbioru Produktu i dostarcza go do serwisu BABY DESIGN GROUP. Usprawniony lub wymieniony Produkt zostanie doręczony pod adres wskazany przez Klienta.

  4. BABY DESIGN GROUP odbiera Produkt z dowolnie wskazanego miejsca na terenie Polski.

 

Aby skorzystać z gwarancji na zakupiony Produkt przejdź do sekcji: Reklamacje i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

 

Oficjalny
sklep producenta

Własny serwis
door to door

25 lat
doświadczenia

Ponad 3 miliony
sprzedanych produktów

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.