Reklamacje

Bez względu na to, czy Twój produkt jest objęty gwarancją, czy jej okres już upłynął, możesz liczyć na naszą pomoc. Poniżej znajdziesz wskazówki, dzięki którym szybko i łatwo wspólnie przejdziemy przez proces naprawy.

Obejrzyj uszkodzony produkt i sprawdź, czy są podstawy do reklamacji. Wady nieobjęte reklamacją to wady opisane w pkt. 16  Warunków Gwarancji Jeżeli:

  1. podstawy do reklamacji istnieją, przygotuj oryginalną, wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kserokopię dowodu zakupu (paragon, fakturę lub inny dowód, jeśli ich nie posiadasz).
  2. nie ma podstaw do reklamacji (wada wynika ze zwykłego lub ponadprzeciętnego użytkowania, produkt jest po okresie gwarancji lub został kupiony jako produkt używany), możesz odpłatnie usunąć wadę w serwisie BABY DESIGN GROUP. W tym celu postępuj dokładnie tak, jak w przypadku zgłoszenia reklamacji, nie musisz tylko załączać kserokopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej.

SERWIS DOOR- TO- DOOR

  1. Skontaktuj się z Działem Serwisu BABY DESIGN GROUP telefonicznie pod numerami: +48 34 364 30 53 (od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 16:00) lub: +48 721 530 247 (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 15:00), bądź mailowo: serwis@babydesign.eu.
  2. Przedstaw sytuację związaną z wadą, a Pracownik Serwisu poinstruuje Cię, jak wykonać notatkę dotyczącą reklamacji, bądź naprawy pogwarancyjnej (w tym wypadku warunkiem wykonania naprawy jest zaakceptowanie przez Ciebie jej kosztów).
  3. Pracownik Działu Serwisu uzgodni z Tobą sposób przesłania produktu. W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca BABY DESIGN GROUP, w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że produkt musi być zapakowany w kartonowe opakowanie – oryginalne lub zastępcze oraz mając na względzie bezpieczeństwo powinien być wyczyszczony.
  4. Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną – jeśli jest to naprawa w ramach gwarancji) zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu.
  5. Teraz mamy 14 dni na dokonanie naprawy, choć oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum.
  6. Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres. W przypadku naprawy pogwarancyjnej zostaniesz poproszony o uregulowanie kosztów naprawy i przesyłki przy odbiorze produktu.
 

Oficjalny
sklep producenta

Własny serwis
door to door

25 lat
doświadczenia

Ponad 3 miliony
sprzedanych produktów

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.