Jeśli potrzebujesz fachowej pomocy dotyczącej użytkowanego produktu, możesz skontaktować się z naszym Działem Serwisu – telefonicznie lub za pośrednictwem sklepu, w którym produkt został kupiony. Nasi eksperci służą pomocą w zakresie gwarancji, części zamiennych, oraz wszelkich innych obszarów związanych z użytkowaniem produktów. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, nasz serwis działa w systemie door to door, w ramach którego odbieramy od Ciebie produkt, naprawiamy go i odsyłamy w to samo miejsce.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
Oficjalny
sklep producenta
Własny serwis
door to door
25 lat
doświadczenia
Ponad 3 miliony
sprzedanych produktów