Warunki gwarancji podstawowej
- Niniejsze warunki dotyczą świadczenia usług gwarancyjnych przez Gwaranta – BABY DESIGN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Poczesnej (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Warszawska 8, 42-262 Poczesna); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000373700; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 9492019440, REGON 240535554 (zwanego dalej BABY DESIGN GROUP).
- BABY DESIGN GROUP gwarantuje, że Produkt wolny jest od wad uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie z Produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.
- Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu Produktu i trwa 24 miesiące (ESPIRO) i 12 miesięcy (Baby Design z możliwością przedłużenia o kolejne 12 miesięcy po zarejestrowaniu produktu).
- Gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie na terytorium Polski oraz dotyczy tylko i wyłącznie produktów marek BABY DESIGN, ESPIRO i BOMIKO („Produkty”).
- Klient zobowiązany jest zgłosić usterkę poprzez formularz zgłoszeniowy, w sposób opisany w sekcji: „Serwis door- to- door”. Reklamowanych produktów nie należy wysyłać samodzielnie na koszt BABY DESIGN GROUP bez wcześniejszego uzgodnienia.
- Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni od przyjęcia produktu do serwisu.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
- Termin usunięcia usterki (omówiony w pkt 6.) w uzasadnionych przypadkach (brak części zamiennych lub trudności z ich sprowadzeniem, usterki wymagające podjęcia specjalnych procedur diagnostycznych, itp.) może ulec wydłużeniu.
- Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności produktu w pkt 2 mogą być usuniete na koszt użytkownika po uzgodnieniu z użytkownikiem.
- Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
- Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania
- samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnionych
- uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka)
- zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni słonecznych (płowienie)
- obniżenia jakości produktu spowodowanego normalnym procesem zużycia oraz naturalnego zużycia materiałów eksploatacyjnych.
- W przypadku wystąpienia wad Klient zobowiązany jest dostarczyć Produkt w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, jeśli zachodzi taka konieczność. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające z użycia opakowania zastępczego lub braku odpowiedniego zabezpieczenia Produktu ponosi Klient.
- Ze względów bezpieczeństwa wszystkie reklamowane Produkty przed wysyłką do BABY DESIGN GROUP powinny być czyste (koła wózków umyte pod bieżącą wodą- najlepiej zdezynfekowane, tapicerka wyczyszczona łagodnym detergentem zgodnie z wszywką pielęgnacyjną na produkcie – produkt nie może mieć widocznych plam i zabrudzeń, oraz pozostałości jedzenia, czy błota).
- Klient zobowiązany jest przesłać Produkt wraz z opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku jego posiadania – paragonem fiskalnym.
- W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
- Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
- W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością BABY DESIGN GROUP.
- Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach .
- Przed każdym użyciem Produktu należy sprawdzić, czy jest on w pełni sprawny i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek nie należy używać Produktu oraz należy skontaktować się z serwisem BABY DESIGN GROUP.
- DOTYCZY FOTELIKA SAMOCHODOWEGO: Jeżeli fotelik brał udział w wypadku, skontaktuj się z BABY DESIGN GROUP. W tego typu przypadkach rozpatrywana jest wymiana fotelika na nowy.
Warunki gwarancji rozszerzonej (Baby Design)
Produkty Baby Design standardowo objęte są 12- miesięczną gwarancją, ale jeśli zarejestrujesz zakupiony produkt na naszej stronie, bezpłatnie wydłużymy ten czas o kolejne 12 miesięcy – wystarczy zarejestrować zakupiony produkt zgodnie z ideą Zatwierdzone przez Mamy.
- Okres gwarancji wydłużonej trwa pomiędzy 12 a 24 miesiącem od momentu zakupienia produktu i uprzednim prawidłowym zarejestrowaniu go na stronie internetowej: www.babydesign.eu
- Z gwarancji wydłużonej skorzystać może wyłącznie pierwszy, prawidłowo zarejestrowany właściciel produktu, posiadający poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (paragon/faktura).
- W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do Baby Design Group. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie produktu na koszt BABY DESIGN GROUP bez wcześniejszego uzgodnienia.
- Termin wykonania naprawy na podstawie gwarancji wydłużonej wynosi 14 dni.
- Okres gwarancji wydłużonej ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
- Sposób naprawy produktu ustala Baby Design Group.
- Gwarancja wydłużona nie obejmuje:
- uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania
- uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania produktu po jego wydaniu (np. zarysowania stelaża, zdarte napisy)
- problemów związanych z naturalnym zużyciem produktu (np. piankowe uchwyty wózka)
- tapicerki produktu, układu jednego oraz jego akcesoriów
- Gwarancja wydłużona wygasa gdy:
- numer seryjny znajdujący się na produkcie jest uszkodzony lub nieczytelny
- w przypadku stwierdzenia samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione
- Gwarancja wydłużona obejmuje wyłącznie produkty pochodzące z Polskiej dystrybucji, zakupione na terytorium Polski. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska.
- Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
- Naprawa na podstawie gwarancji wydłużonej może być połączona z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany w jego wyglądzie lub niektórych funkcjach.
Jednak bez względu na to, czy Twój produkt jest objęty gwarancją, czy jej okres już upłynął, możesz liczyć na naszą pomoc.
.